Kako razlikovati dobrog od lošeg frizera

31/05/2017

Čini se da pripadnici jačeg pola znatno lakše donose odluku o izboru frizera, ali zato dame neretko imaju problem u ovom pogledu, pošto ne tako lako uspevaju da pronađu upravo onaj frizerski salon koji im odgovara u potpunosti. Razlozi za tu pojavu su brojni, ali svakako nije teško baš toliko uočiti razliku između dobrog i lošeg frizera.

Mada, činjenica je da je ženski frizer zanimanje koje je u današnje vreme u samom vrhu popularnosti, pa zato ne čudi što ima veliki broj osoba koje, jednostavno nisu za to, ali su ipak završile srednju frizersku školu ili kurs za ženskog frizera i tako se kvalifikovale za to zanimanje. Nasuprot tome, ima i onih kojima je to jednostavno u krvi i koji vrlo lako dopiru do svojih mušterija, te maksimalno kvalitetno odgovaraju na zahteve svakog klijenta.

Obratite pažnju na detalje

Ukoliko ste prvi put došli u neki salon, bez obzira da li je to bilo na preporuku neke prijateljice, rođake ili komšinice ili ne, posebnu pažnju bi trebalo da obratite najpre na sastav ljudi u njemu. Zatim, dobro posmatrajte i kako se osoba koja vas šiša ili fenira ponaša prema vama i ostalima u salonu.

Podrazumeva se da je i higijena bitna, pa bacite pogled i na one detalje koji će vam jasno ukazati na to da li se o njoj tu vodi računa ili ne.

Pitajte za cenu

Svakako pre nego što zakažete svoj termin, kako biste dobili željenu uslugu, obavezno se raspitajte i o ceni, pa procenite da li vam odgovara ili ne. Imajte na umu da visoka cena ne znači u svakom slučaju i odličan kvalitet usluge i suprotno - ne mora da znači da ako je povoljna cena feniranja ili šišanja, recimo da je i usluga u određenom frizerskom salonu loša.

Nažalost, činjenica je da cena u većini slučajeva ne prati kvalitet, pa se neretko događa da odlični frizeri rade upravo u manjim salonima, koji imaju i povoljnije cene.

Verujte svom osećaju

Ovaj savet je vrlo verovatno i najvažniji...

Dakle, ako se u nekom salonu osećate prijatno čim uđete i ako vas tako dočekaju sa osmehom, a ne opterećuju vas nepotrebnim pitanjima, te uz to dobijate upravo frizuru i uslugu kakvu želite, onda je vaš izbor definitivno dobar.

Suprotno od toga, ako vam je odlazak na farbanje, šišanje ili feniranje postao mučenje, jer znate da ćete tamo slušati tračeve i ogovaranja, pa čak i ako ste zadovoljni pruženom uslugom, onda je defitivno da niste pronašli odgovarajući frizerski salon, a bez obzira što je možda vaša frizerka majstor svog zanata.

Ne oklevajte da kažete šta mislite

Iako je moguće, činjenica je da se vrlo retko sreću situacije da čak i odlični frizeri u startu ispune zahtev svog klijenta u potpunosti. Ali to, naravno ni u kom slučaju ne znači da treba odmah da tražite drugi salon. Naprotiv, morate imati na umu da čak i najkvalifikovaniji frizeri moraju prvo da upoznaju kvalitet i osobine kose svakog svog klijenta da bi bili u mogućnosti da u potpunosti ispune njegove želje. A ako tome još dodate nepobitan podatak da i mušterije mogu biti vrlo zahtevne, u smislu da ne odstupaju od svojih zahteva, čak i ako ih frizer upozori da to neće i ne može na njihovoj kosi da izgleda potpuno isto kao i u časopisu, onda je sasvim jasno da je komunikacija između frizera i njegovog klijenta ključna za uspešnu saradnju.

Upravo zato i preporučujemo da se ne ustručavate da kažete šta želite, ali je istovremeno potrebno i da poslušate savet osobe kojoj ćete poveriti negu svoje kose. Naravno, to sve pod uslovom da toj osobi verujete.

Ako vam se ne dopada, promenite salon

Mnoge od nas se, nekako naviknu na svoju frizerku, pa im teško pada ideja da odu kod neke druge. Ali to je jedna od najčešćih grešaka koja se čini, te po nepisanom pravilu vremenom dovodi do nezadovoljstva sa obe strane.

Zato je preporuka da pokušate prvo da ukažete na ono što vam se ne dopada, pa ako vaša frizerka prihvati sugestiju i to izmeni, onda odlično. Ali ako primetite da i dalje tera po svome, a vama to i dalje smeta, definitivno je pravi trenutak da se raspitate o nekom drugom salonu, te da potražite novu frizerku čijim radom ćete biti u potpunosti zadovoljni.

Predhodni post


Podelite: